Dwarka E-Way, ülkede önemli bir direktif merkezi gibi görünüyor

gulay

New member
Altyapı gelişmeleri ve Dwarka Otoyolu boyunca alanlarda kalkınma vizyonlarının uygulanmasıyla desteklenen Gururam, gerçekten raporlara ve çalışmalara göre, 2025'in ilk çeyreğinde Hindistan'daki gayrimenkul fiyatının büyümesi Delhi-NCR'nin sürüşündeki süreci gösterdi.


2024'te Dwarka Otoyolu boyunca Sektör 102 yakınında devam eden inşaat (HT Arşivi/Temsilci)

Realty uzmanı Knight Frank India tarafından yapılan bir rapora göre, Gururam sadece Realty Uzmanı Şövalye Frank India ile en iyi sekiz şehrin en yüksek fiyat artışı değildi.

Dwarka Otoyolu esas olarak Gururam'ın 99 ila 114 sektörlerini içeren daha yeni kısımlarını içerir.

Lernmark Goc'un kurucusu ve başkanı Sandeep Chhillar şunları söyledi: “Gurugram'ın koparma yılının arkasındaki katalizör altyapıda ve Dwarka Otoyolu bir ders kitabı vakası.

Credai, Colliers ve Liases Foras'ın raporuna göre, Dwarka Expressway boyunca yüksek bir gayrimenkul talebi, kesintisiz bağlantısı, devam eden altyapı yükseltmeleri ve en önemli ticari Hub'lar ve Indira Gandhi Uluslararası Havalimanı yakınındaki stratejik konumu ile ısıtılıyor. “Bu faktörler, koridorun çağrısını ilk sınıf bir gayrimenkul hedefi olarak kaydetti ve hem kolaylık hem de uzun vadeli değer arayan artan sayıda yatırımcı ve alıcı kullandı.” Dedi.

Sekiz büyük şehir altındaki gayrimenkul fiyatları, Bengaluru, Haydarabad, Mumbai Metropolitan bölgesi, Kalküta, Ahmedabad, Chennai ve Delhi-NCR-IM dekquartal, Aralık ayında ortalama% 10'luk bir artış, esas olarak sağlam talep ve Aralık ayından Aralık ayından itibaren Ekim ayından itibaren 20 Ekim, Ekim, 20 Ekim.

“Delhi-NCR, 2024'ün dördüncü çeyreğinde% 31'lik etkileyici yıllık büyüme ile fiyat ithalini sürdürdü, bunu Bengaluru, fiyatların aynı dönemde% 23 arttı. Ahmedabad, Ahmedabad'a yıllık% 15 artış kaydetti ve ortalama fiyatları artırdı £Halı yüzey tabanında metrekare başına 7.725. Bengaluru'da fiyatlar ulaştı £Kare başına 12.238,%23'lük bir artış, Chennai ise%6'lık bir kâr kaydetti £Metrekare başına 8.141. Seçkin aktör Delhi-NCR ortalama bir fiyata ulaştı £Fit kare başına 11.993 ”dedi.

Raporda ayrıca diğer şehirlerde daha küçük fiyat artışlarına dikkat çekti: Haydarabad'ın ortalama emlak fiyatları% 2 arttı £Fit kare başına 11.351, Kalküta% 1'lik bir artış kaydetti £Metrekare başına 7.971 ve Mumbai (MMR) Metropolitan bölgesi%3'lük bir artış kaydetti, böylece ortalama fiyatlar kabul edildi £Metrekare başına 20.725. Pune yıllık%9 fiyat artışı kaydetti ve ortalama oranlar elde edildi £Metrekare başına 9,982.

Özetle, rapor, Delhi-NCR'nin Bengaluru ve Ahmedabad gibi şehirlerde yıllık% 31 kar ve sağlıklı dinamikleri tarafından yönetilen Hindistan'ın birincil gayrimenkul piyasalarında yıl sonunun güçlü performansıyla sonuçlandı.

Dwarka Expressway boyunca gayrimenkul sakinleri ve ev alıcıları büyük bir mülkteydi, ancak birçoğu kalkınma zorluklarının kaldığını söyledi.

İmparatorluk Bahçesi, Sektör 102'de yaşayan Sunil Sareen ve Dwarka Otoyolu Grup Geliştirme Otoritesi (DXPGDA) sorgulama yardımcısı, belirsizliğin ilk günlerini anımsatıyor. “Buraya taşındığımda, bu bir kumardı. Otoyolun vaadi gerçeklik yıllarından çıkarıldı ve gecikmeler ve kötü bağlantıımız vardı. Ama bugün bu kumar ödedi. Sokak açık, altyapı gelişiyor ve havadaki dinamikleri hissedebilirsiniz.”

Trafik sorunlarının rahatlaması göz önüne alındığında, bir zamanlar Schlagholzstraßen'in navigasyonu ile saatler geçiren sakinler daha hızlı sarkaç ve yaşam kalitesinde iyileşmeler bildirdiler.

Sektör 108, Sobha City'de yaşayan Piyush Verma, “Expressway gayrimenkulümüz için bir değer getirirken, daha iyi yerel olanaklara ve hizmet yolları ve yaya yolları gibi olağanüstü çalışmaların daha hızlı çözümüne ihtiyacımız var. Bunlar gerçekten yerel bir ortam yaratmak için önemlidir.”

Dwarka Expressway Refah Derneği başkanı Yashesh Yadav için dönüşüm acı tatlı. Diyerek şöyle devam etti: “Otoyol Gururam'ın yeni bir kimlik verdiği inkar edilemez. Gayrimenkul fiyatları yükseldi ve geliştiriciler yeni projeler başlattı. Ancak yıllardır burada olan sakinler tutarsız su temini, lekeli bir elektrik ve ifadenin tecavüz gelişimini mahkum etmede gecikme ile ilgili sorunlar yaşıyor.”

Yadav, topluluğun bu iyileştirmeler için lobicilikte önemli bir rol oynadığını söyledi. Diyerek şöyle devam etti: “Otoyolun nihayet şekillenmesi için duruşmalara katılmak, memurlarla tanışmak ve seslerimizi artırmak için harcadık. Şimdi burada olduğuna göre, daha iyi kamu tedarik şirketleri, yayalar için güvenlik önlemleri ve daha yeşil alanlar için güvenlik önlemleri vermeye devam ediyoruz. Bu, sadece son derece fiyatlı bir gerçek emlak koridoru değil, bu yeri yaşamaya değer hale getirmekle ilgili.”

Gayrimenkul uzmanları, bir mukim perspektifinden, yeni gelişmelerin akınının – karşılama da olsa – aşırı kalabalık ve çevresel uyumluluk konusunda endişeler getirdiğini söyledi.

Trevoc Group genel müdürü Gurpal Singh Chawla, “Otoyol boyunca konut menzilinin üstel bir büyümesini kaydettik. Bununla birlikte, bu büyüme dikkatle yönetilmelidir. Sakinler, mevcut altyapının ek nüfusun üstesinden gelip gelemeyeceği konusunda endişeli.”

Direktör AIPPL Ishaan Singh şunları söyledi: “Dwarka Otoyolu hızla Gururam'daki birinci sınıf bir gayrimenkul koridoruna dönüşüyor. Gayrimenkul fiyatlarında gayrimenkul fiyatlarının% 58'i kadar dikkate değer bir artışla, bu 29 kilometrelik rota yatırımcılardan ve homanuerlerden büyük ilgi görüyor.

Bu endişelere rağmen, birçok sakin Expressstrasse boyunca yaşamın uzun vadeli avantajları konusunda iyimserdir. Sakinler, esas olarak kalkınma ve sürdürülebilirlik arasında bir denge için baskı yaptıklarını ve Dwarka Otoyolunun sadece bir yatırım hedefi olarak değil, aynı zamanda Meclis için de bir yer olarak gelişmesini sağladığını söyledi.

Dwarka Otoyolu, kentsel hareketliliği ve yaşam standardını yeniden tanımlamaya hazır olan 27.6 kilometrelik sağlam bir koridor haline geldi. Başbakan Narendra Modi tarafından açılan Haryana bölümü ve devam eden altyapı iyileştirmeleri – çok aşamalı değişim ve IGI havaalanına doğrudan tünel dahil – seyahat sürelerini önemli ölçüde yükleme ve aşırı yükleme sözü veriyor.