GURUGRAM, 19 Mart, Büyük Britanya'nın Ekim 2023'te Ahmedabad'dan ve Hindistan'ın Ruhu'ndan dört üyesiyle 13 ülkeye yaklaşık 13.500 km'yi aştıktan sonra 1950 vintage bir MG Roadster olan 'Lal Pari' için bir dönüş anıydı.
Gurugram'daki vintage otomobil şovunda kalpleri çalan 'Lal Pari' ile tanışın: Red Beauty
Karısı, babası ve kızı eşliğinde bu arabayı süren gurur sahibi Daman Thakore, 70 günden fazla Oxfordshire'daki Abingdon halkı tarafından karşılandı, bu kırmızı güzelliği 100 yıl boyunca inşa eden şirket Morris Garagen için ev sahipliği yaptı.
Üretiminden 75 yıl sonra bile, MG YT Tourer kalp ve cazibe kazanmaya devam ediyor, çünkü yakın zamanda 21 Gun Salute Concours d'Elege'in 11. baskısında bir ödül seçti.
“Lal Pari”, sahiplerinin dediği gibi, yaklaşık 125 vintage otomobil ve 50 eski motosiklet içeren şovun başlangıç çekişlerinden biriydi.
Maharaja arabalarından bir zamanlar sokakları yöneten klasik güzelliklere kadar, 1917 Ford Model T Roadster, 1935 Cadillac Fleetwood ve 1948 Bentley Mark Vi. Yeşil.
Ancak Millenium City'deki golf sahasındaki birçok kişinin dikkatini çeken şey “Lal Pari” idi.
Ahmedabad'daki 49 yaşındaki Thakore, değerli arabasının tarihini ve iki yıl önce dünyanın muhteşem yolculuğunu hatırlıyor.
“Bu 'lal pari'. Üç yaşındayken, bu araba babam tarafından benim için satın alındı. Ve o zamandan beri büyüdük, hayvanat bahçesine gittik, bir pikniğe gittik ve sinemalara girdik ve evlilik kutlamamın bir parçasıydı ve Vidai-vidai-vidai 'bu arabada gerçekleşti.
Thakore bunun onunla inanılmaz bir yolculuk olduğunu söyledi ve yaklaşık 10 yıl önce aile bu MG arabasına yeni bir yaşam sözleşmesi vermeyi düşündü.
“Büyüdüğümüz ve bizi çok zevk verdiğimiz için, bunun için bir şeyler yapmayı düşündük. Bu yüzden restore ettik çünkü fabrika durumunda olacaktı. O zaman fabrika durumuna geri dönmüş olsaydık bir düşünce vardı.
Thakore, ailesinin üç kuşağının sürekli olarak Birleşik Arap Emirlikleri'nden Büyük Britanya'ya bu arabaya gittiğini söyledi.
“Evimiz Ahmedabad'dan başladı, Mumbai'ye gittik. Pakistan'dan geçemediğimiz için Mumbai'den Dubai'ye gönderildi. İran, Türkiye, Yunanistan, Bulgaristan, Bulgaristan, Makedonya, Montenegro, Arnavutluk, sonra Hırvatistan, İtalya, İtalya'da.
'Lal Pari' yolculuk boyunca onu demirleyen bir destek aracı vardı, sadece yüklediği sıcaklık, alan ve manzaraların seçimi uygun bir zorluk payına sahipti.
“İran'da veya Dubai'deyken sıcaklıklardan bahsettiklerinde, 45 santigrat dereceydi ve İngiltere veya Fransa'da olduğumuzda uyarıldı ve sıcaklık 8 santigrat dereceydi. Bu yüzden adımımıza attık.” Dedi.
Ayrıca, otomobilin axelinin Hırvatistan'da kırıldığı konusunda birçok teknik zorluk vardı, çünkü tırmanmak için daha dik bir gradyandı ve o zaman Thakore, amcasına telefonla sorarak bazı doğaçlama yaptığını söyledi.
Ahmedabad'ın sakini, “Eskiden çok fazla arıza çekiyorduk, ama sakinler bize yardımcı olacaktı, çok iyi hissettirdi.” Dedi.
Yolculuğun en büyük zorluğunun, bunu yapabilecekleri görüşüne göre olduğunu söyledi.
“Bunu henüz kimse yapmadığı için. Bu yüzden bunu yapacağımızı düşündük mi? Ve finanse edildiğimizden beri … karar verdiğimizde, fiziksel zorlukların ortaya çıkardığı her şeye karar verdik, bundan zevk aldık,” dedi nostalji ile.
Thakore, bu “lal -pari” nin o kadar güzel olduğunu söyledi ki insanları yaş ve bölgeler ve hem erkekler hem de kadınlar hakkında seviyor. Ve insanları birbirine bağlıyor ve bu “insanları birleştirme hedefimiz” idi.
“İngilizler tarafından üretilen bir arabanın tabağında GRA 9111 numarasını görünce insanları giydi” dedi.
Gösteri sırasında Ahmedabad yerlisi, Abingdon'daki MG fabrikasının bir binasından kurtarılan tuğlalardan birini gösterdi.
“Bu tuğlayı bir anıt olarak aldım ve aynı zamanda bir numarası var çünkü bina yıkıldıktan sonra sadece birkaç tuğla kurtarıldı.” Dedi.
Orijinal sahibinin kim olduğu sorulduğunda, Thakore 1950'de yapıldığını söyledi, ancak “orijinal sahibini bilmiyoruz”.
“Ailemiz 1979'da Mumbai'den satın aldı ve daha sonra değiştirilen bir Bombay numarası vardı.”
Otomobil ayrıca, “Hindistan'ın Demir Adamı” nın sembolik olarak Hindistan ve Büyük Britanya bayraklarından gümüşten oluşan özel bir kapüşonlu monogram var.
“Bu gezinin Hindistan ve İngiltere'nin ortak tarihi hakkında olmasını istedik. Bu yüzden bir 'Sardar Patel'in neden bir İngiliz arabasına yükselmediğini ve bir birlik mesajını yaymak için sembolik olarak dünyaya götürdüğünü düşündük.” Dedi.
Bu makale, metinde değişiklik yapmadan otomatik bir haber ajansı ile beslenmiştir.
Gurugram'daki vintage otomobil şovunda kalpleri çalan 'Lal Pari' ile tanışın: Red Beauty
Karısı, babası ve kızı eşliğinde bu arabayı süren gurur sahibi Daman Thakore, 70 günden fazla Oxfordshire'daki Abingdon halkı tarafından karşılandı, bu kırmızı güzelliği 100 yıl boyunca inşa eden şirket Morris Garagen için ev sahipliği yaptı.
Üretiminden 75 yıl sonra bile, MG YT Tourer kalp ve cazibe kazanmaya devam ediyor, çünkü yakın zamanda 21 Gun Salute Concours d'Elege'in 11. baskısında bir ödül seçti.
“Lal Pari”, sahiplerinin dediği gibi, yaklaşık 125 vintage otomobil ve 50 eski motosiklet içeren şovun başlangıç çekişlerinden biriydi.
Maharaja arabalarından bir zamanlar sokakları yöneten klasik güzelliklere kadar, 1917 Ford Model T Roadster, 1935 Cadillac Fleetwood ve 1948 Bentley Mark Vi. Yeşil.
Ancak Millenium City'deki golf sahasındaki birçok kişinin dikkatini çeken şey “Lal Pari” idi.
Ahmedabad'daki 49 yaşındaki Thakore, değerli arabasının tarihini ve iki yıl önce dünyanın muhteşem yolculuğunu hatırlıyor.
“Bu 'lal pari'. Üç yaşındayken, bu araba babam tarafından benim için satın alındı. Ve o zamandan beri büyüdük, hayvanat bahçesine gittik, bir pikniğe gittik ve sinemalara girdik ve evlilik kutlamamın bir parçasıydı ve Vidai-vidai-vidai 'bu arabada gerçekleşti.
Thakore bunun onunla inanılmaz bir yolculuk olduğunu söyledi ve yaklaşık 10 yıl önce aile bu MG arabasına yeni bir yaşam sözleşmesi vermeyi düşündü.
“Büyüdüğümüz ve bizi çok zevk verdiğimiz için, bunun için bir şeyler yapmayı düşündük. Bu yüzden restore ettik çünkü fabrika durumunda olacaktı. O zaman fabrika durumuna geri dönmüş olsaydık bir düşünce vardı.
Thakore, ailesinin üç kuşağının sürekli olarak Birleşik Arap Emirlikleri'nden Büyük Britanya'ya bu arabaya gittiğini söyledi.
“Evimiz Ahmedabad'dan başladı, Mumbai'ye gittik. Pakistan'dan geçemediğimiz için Mumbai'den Dubai'ye gönderildi. İran, Türkiye, Yunanistan, Bulgaristan, Bulgaristan, Makedonya, Montenegro, Arnavutluk, sonra Hırvatistan, İtalya, İtalya'da.
'Lal Pari' yolculuk boyunca onu demirleyen bir destek aracı vardı, sadece yüklediği sıcaklık, alan ve manzaraların seçimi uygun bir zorluk payına sahipti.
“İran'da veya Dubai'deyken sıcaklıklardan bahsettiklerinde, 45 santigrat dereceydi ve İngiltere veya Fransa'da olduğumuzda uyarıldı ve sıcaklık 8 santigrat dereceydi. Bu yüzden adımımıza attık.” Dedi.
Ayrıca, otomobilin axelinin Hırvatistan'da kırıldığı konusunda birçok teknik zorluk vardı, çünkü tırmanmak için daha dik bir gradyandı ve o zaman Thakore, amcasına telefonla sorarak bazı doğaçlama yaptığını söyledi.
Ahmedabad'ın sakini, “Eskiden çok fazla arıza çekiyorduk, ama sakinler bize yardımcı olacaktı, çok iyi hissettirdi.” Dedi.
Yolculuğun en büyük zorluğunun, bunu yapabilecekleri görüşüne göre olduğunu söyledi.
“Bunu henüz kimse yapmadığı için. Bu yüzden bunu yapacağımızı düşündük mi? Ve finanse edildiğimizden beri … karar verdiğimizde, fiziksel zorlukların ortaya çıkardığı her şeye karar verdik, bundan zevk aldık,” dedi nostalji ile.
Thakore, bu “lal -pari” nin o kadar güzel olduğunu söyledi ki insanları yaş ve bölgeler ve hem erkekler hem de kadınlar hakkında seviyor. Ve insanları birbirine bağlıyor ve bu “insanları birleştirme hedefimiz” idi.
“İngilizler tarafından üretilen bir arabanın tabağında GRA 9111 numarasını görünce insanları giydi” dedi.
Gösteri sırasında Ahmedabad yerlisi, Abingdon'daki MG fabrikasının bir binasından kurtarılan tuğlalardan birini gösterdi.
“Bu tuğlayı bir anıt olarak aldım ve aynı zamanda bir numarası var çünkü bina yıkıldıktan sonra sadece birkaç tuğla kurtarıldı.” Dedi.
Orijinal sahibinin kim olduğu sorulduğunda, Thakore 1950'de yapıldığını söyledi, ancak “orijinal sahibini bilmiyoruz”.
“Ailemiz 1979'da Mumbai'den satın aldı ve daha sonra değiştirilen bir Bombay numarası vardı.”
Otomobil ayrıca, “Hindistan'ın Demir Adamı” nın sembolik olarak Hindistan ve Büyük Britanya bayraklarından gümüşten oluşan özel bir kapüşonlu monogram var.
“Bu gezinin Hindistan ve İngiltere'nin ortak tarihi hakkında olmasını istedik. Bu yüzden bir 'Sardar Patel'in neden bir İngiliz arabasına yükselmediğini ve bir birlik mesajını yaymak için sembolik olarak dünyaya götürdüğünü düşündük.” Dedi.
Bu makale, metinde değişiklik yapmadan otomatik bir haber ajansı ile beslenmiştir.