Yetkililer Pazartesi günü yaptığı açıklamada, Bölge Eğitim Bölümü DLF Faz 3, Sushann Lok, Farrukhnagar, Budhera ve Sektör 7'deki eyalet ilkokullarına 60 akıllı organ kuracak.
Nakhrolas Govt Okulu'nda dijital olarak geliştirilmiş bir sınıf. (HT fotoğrafı)
Buna ek olarak, öğrencilere otomatik öğretim planlarına ve etkileşimli görsel-işitsel içeriğe erişim sağlamak için bu okullara 500 set üstü kutu teslim edilir.
Geçen yıl devlet ilkokullarına 35 akıllı kurul kuruldu. Yakın gelecekte 60 akıllı tahtanın en son partisi kurulacak.
Gurugram'ın eğitim departmanı olan Bölge Programı Koordinatörü Manoj Lakra, “Bu yılın sonunda, daha fazla okul kapsamlı öğrenme için dijital organlar alacak.” Dedi ve Haryana Hükümeti ile işbirliği girişiminin Sampark Vakfı tarafından finanse edildiğini de sözlerine ekledi.
Bu yılki yükseltmenin en önemli en önemli özelliği, öğrencilerin seviyelerde ilerledikleri ve ödül olarak kitap, çikolata ve renk kazandıkları çoktan seçmeli sınavın tanıtımı.
Sektör 7'deki bir hükümet okulunda bir öğretmen olan Ravi Verma, “Sınav biçimi sınıflarımızdaki enerjiyi tamamen değiştirdi. Geçmişte, bazı öğrenciler sınıf tartışmalarına katılmakta tereddüt ettiler, ancak şimdi herkes katılmak istiyor.
“Kim milyoner ister?
DLF Faz 3'teki ilkokul öğretmeni Anita Sharma, “Bu Lebensader işlevi sadece bir soruyu cevaplamakla ilgili değil. Takım çalışması ve karşılıklı büyüme ile ilgilidir.” Dedi.
Öğretmenler, etkileşimli formatın daha iyi katılım ve bağlayıcı kavramlara yol açtığını bildirmektedir.
Farrughnagar'dan bir öğretmen olan Meena Yadav, “Geçmişte, bazı öğrenciler okulu atlarlardı, çünkü geleneksel öğretim yöntemlerini sıkıcı veya takip etmesi zor buldular. Şimdi tek bir günü kaçırmak istemiyorlar.” Dedi.
Buna ek olarak, öğretmenlere yapılandırılmış müfredat kapsamını sağlamak için önceden geliştirilmiş dijital öğretim planlamacıları sağlanmıştır.
Budhera'dan öğretmen Suman Lata, “Öğretim planlayıcısı zaman kazandırıyor ve bize konuları açıklamak için yaratıcı fırsatlar sunuyor. Matematikte artık tahtaya bir formül yazmak yerine adım adım çözüm gösteren görsel temsillerimiz var.” Dedi.
Nakhrolas Govt Okulu'nda dijital olarak geliştirilmiş bir sınıf. (HT fotoğrafı)
Buna ek olarak, öğrencilere otomatik öğretim planlarına ve etkileşimli görsel-işitsel içeriğe erişim sağlamak için bu okullara 500 set üstü kutu teslim edilir.
Geçen yıl devlet ilkokullarına 35 akıllı kurul kuruldu. Yakın gelecekte 60 akıllı tahtanın en son partisi kurulacak.
Gurugram'ın eğitim departmanı olan Bölge Programı Koordinatörü Manoj Lakra, “Bu yılın sonunda, daha fazla okul kapsamlı öğrenme için dijital organlar alacak.” Dedi ve Haryana Hükümeti ile işbirliği girişiminin Sampark Vakfı tarafından finanse edildiğini de sözlerine ekledi.
Bu yılki yükseltmenin en önemli en önemli özelliği, öğrencilerin seviyelerde ilerledikleri ve ödül olarak kitap, çikolata ve renk kazandıkları çoktan seçmeli sınavın tanıtımı.
Sektör 7'deki bir hükümet okulunda bir öğretmen olan Ravi Verma, “Sınav biçimi sınıflarımızdaki enerjiyi tamamen değiştirdi. Geçmişte, bazı öğrenciler sınıf tartışmalarına katılmakta tereddüt ettiler, ancak şimdi herkes katılmak istiyor.
“Kim milyoner ister?
DLF Faz 3'teki ilkokul öğretmeni Anita Sharma, “Bu Lebensader işlevi sadece bir soruyu cevaplamakla ilgili değil. Takım çalışması ve karşılıklı büyüme ile ilgilidir.” Dedi.
Öğretmenler, etkileşimli formatın daha iyi katılım ve bağlayıcı kavramlara yol açtığını bildirmektedir.
Farrughnagar'dan bir öğretmen olan Meena Yadav, “Geçmişte, bazı öğrenciler okulu atlarlardı, çünkü geleneksel öğretim yöntemlerini sıkıcı veya takip etmesi zor buldular. Şimdi tek bir günü kaçırmak istemiyorlar.” Dedi.
Buna ek olarak, öğretmenlere yapılandırılmış müfredat kapsamını sağlamak için önceden geliştirilmiş dijital öğretim planlamacıları sağlanmıştır.
Budhera'dan öğretmen Suman Lata, “Öğretim planlayıcısı zaman kazandırıyor ve bize konuları açıklamak için yaratıcı fırsatlar sunuyor. Matematikte artık tahtaya bir formül yazmak yerine adım adım çözüm gösteren görsel temsillerimiz var.” Dedi.