Haryana Başbakanı Nayab Singh Saini, Ulusal Başkent Bölgesinde (NCR) -Ghaziad-Meerut (82 km), Delhi-Gurugram-Hah-Neemrana-Gurgram ve Pazartesi akşamı Delhanpur-Neemrana Panemrana Yetkililer, pan-pan-panem-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-pan-panuma-panuan. “
Memurlar, Pazartesi günü yapılan bir toplantıda, CM'nin Gurugram Farida-Nai koridorlarının önerilen hizalanmasını kontrol ettiğini, ancak belirli bir zaman çizelgesi sağlanmamasına rağmen. (HT Arşivi)
Haryana Ortamı ve Forester Bakanı Rao Narbir Singh'in katıldığı Chandigarh'daki inceleme toplantısının başkanı, CM memurlarına departman kontrollerini hızlandırmaları ve Ulusal Capital Bölgesi Ulaştırma Şirketi'ne (NCRTC) erken çalışmaya başlaması için tam destek vermeleri talimatı verdi.
CM Saini, “NAMO Bharat (RRTS) koridorları, Haryana'nın kentsel ve yarı şehir alanlarında trafik sıkışıklığını azaltacak, bölgesel bağlantıyı artıracak ve ekonomik kalkınmayı artıracak. Yetkililer, Delhi-SNB ve Delhi-karnal projelerinin zamanında tamamlanmalarını sağlamak için izinleri hızlandırmalıdır.” Dedi.
Yetkililer, toplantı ayrıca Gurugram Faridabad-Noida koridorunun önerilen hizalanmasını kontrol etti, ancak belirli bir zaman çizelgesi amaçlanmadı.
Ayrıntılı bir sunum sırasında, NCRTC Genel Müdürü Shalabh Goel, Delhi-Gurugram SNB ve Delhi Carnal'ın koridorlarının oryantasyonunu, istasyon planlarını ve arazi gereksinimlerini vurguladı. NCRTC yetkilileri, RRTS ağının seyahat süresini önemli ölçüde kısaltacağını ve 100 dakikadan sadece 37 dakikaya düştüğü Gurulamam'daki Ghaziabad'ın önemli ölçüde kısaltacağını duyurdu.
Delhi-GuruRam-Snb RRT'ler:
Yeni ayrıntılı proje raporuna (DPR) göre, 102 km koridorun Sarai Kale Khan'dan SNB'ye inşası, Kasım 2031'in sonucuyla Ağustos 2026'da Gurugram'a başlayacak. Proje maliyetleri belirlendi. £Hindistan hükümeti ve Haryana ve Rajasthan eyalet hükümetleri tarafından birlikte taşınacak 35.000 crore.
Delhi Carnal RRT'leri Panipate:
Bu 136 km koridor Sarai Kale Khan'dan geliyor, Yüzük Yolu boyunca kuzeye Mukharba Chowk'a taşınıyor ve NH-44'ü Panipat'tan Madhuban'a ve yeni Karnal'a kadar takip ediyor. Projenin pahasına tahmin ediliyor £34.000 crore, dedi yetkililer. NCRTC, Ocak 2026'dan itibaren proje üzerinde çalışmaya başlayacak ve Aralık 20230'a kadar tamamlamayı planlayacak. Bu ayrıntılı proje raporundan ortaya çıkıyor.
Memurlar, Pazartesi günü yapılan bir toplantıda, CM'nin Gurugram Farida-Nai koridorlarının önerilen hizalanmasını kontrol ettiğini, ancak belirli bir zaman çizelgesi sağlanmamasına rağmen. (HT Arşivi)
Haryana Ortamı ve Forester Bakanı Rao Narbir Singh'in katıldığı Chandigarh'daki inceleme toplantısının başkanı, CM memurlarına departman kontrollerini hızlandırmaları ve Ulusal Capital Bölgesi Ulaştırma Şirketi'ne (NCRTC) erken çalışmaya başlaması için tam destek vermeleri talimatı verdi.
CM Saini, “NAMO Bharat (RRTS) koridorları, Haryana'nın kentsel ve yarı şehir alanlarında trafik sıkışıklığını azaltacak, bölgesel bağlantıyı artıracak ve ekonomik kalkınmayı artıracak. Yetkililer, Delhi-SNB ve Delhi-karnal projelerinin zamanında tamamlanmalarını sağlamak için izinleri hızlandırmalıdır.” Dedi.
Yetkililer, toplantı ayrıca Gurugram Faridabad-Noida koridorunun önerilen hizalanmasını kontrol etti, ancak belirli bir zaman çizelgesi amaçlanmadı.
Ayrıntılı bir sunum sırasında, NCRTC Genel Müdürü Shalabh Goel, Delhi-Gurugram SNB ve Delhi Carnal'ın koridorlarının oryantasyonunu, istasyon planlarını ve arazi gereksinimlerini vurguladı. NCRTC yetkilileri, RRTS ağının seyahat süresini önemli ölçüde kısaltacağını ve 100 dakikadan sadece 37 dakikaya düştüğü Gurulamam'daki Ghaziabad'ın önemli ölçüde kısaltacağını duyurdu.
Delhi-GuruRam-Snb RRT'ler:
Yeni ayrıntılı proje raporuna (DPR) göre, 102 km koridorun Sarai Kale Khan'dan SNB'ye inşası, Kasım 2031'in sonucuyla Ağustos 2026'da Gurugram'a başlayacak. Proje maliyetleri belirlendi. £Hindistan hükümeti ve Haryana ve Rajasthan eyalet hükümetleri tarafından birlikte taşınacak 35.000 crore.
Delhi Carnal RRT'leri Panipate:
Bu 136 km koridor Sarai Kale Khan'dan geliyor, Yüzük Yolu boyunca kuzeye Mukharba Chowk'a taşınıyor ve NH-44'ü Panipat'tan Madhuban'a ve yeni Karnal'a kadar takip ediyor. Projenin pahasına tahmin ediliyor £34.000 crore, dedi yetkililer. NCRTC, Ocak 2026'dan itibaren proje üzerinde çalışmaya başlayacak ve Aralık 20230'a kadar tamamlamayı planlayacak. Bu ayrıntılı proje raporundan ortaya çıkıyor.