Neu-Delhi, MA 29 Delhi Çevre Bakanı Manjinder Singh Sirsa, altyapı kusurlarını tanımlamak ve kontaminasyon endişelerini belirlemek için Dhaula Kuan'dan Shiv Murti'ye kadar önemli şantiyeleri ve trafik sıkışıklığını inceledi.
Sirsa, Gururam Delhi otoyolunu denetler, trafik ve kirlilik kontrol önlemleri talep eder
Hava kalitesini artırmak için daha iyi bir toz kontrolü, trafik yönlendirmeleri ve yeşil kapağın genişlemesi çağrısında bulundu.
Açıklamaya göre, Sirsa, Delhi Kirlilik Kontrol Komitesi, Bayındırlık Bakanlığı, Hindistan Havaalanları Bölümü, Hindistan Ulusal Karayolları Otoritesi ve Delhi Taşımacılık Polisi'nden yetkililer eşlik etti.
Muayene sırasında bakan, trafik sıkışıklığına ve hava kirliliğine katkıda bulunan önemli problem alanlarını belirledi.
Flyover Mahiphalpur ve Rohtak-Chandigarh Flyover'daki sokak planlamasındaki hataları vurguladı, bu da sık sık darboğazlara yol açtı ve Shiv Murti Borsası ve Havaalanı gibi önemli şantiyelerde toz azaltma çabalarını kontrol etti.
Sirsa, kirlilik kontrol standartlarına uygun olmadığı konusunda endişelerini dile getirdi ve birkaç şantiyenin serbest bırakıldığını ve tozu kontrol etmek için su eksikliği olmadığını buldu.
Bakan, DPCC yetkililerine uygun toz kontrol önlemleri almayan geliştiricilere ve yüklenicilere karşı katı önlemler almaları talimatını verdi.
Sirsa, “Uygun sapmalar yoluyla daha sorunsuz trafik sağlayabilirsek, şantiyelerde toz kontrolünü uygulayabilir ve karayolu boyunca yeşil kapağı genişletebilirsek, Delhi'deki hava kalitesini önemli ölçüde artırabiliriz.” Dedi.
Shiv Murti borsasında bakan, NHAI ve PWD yetkililerine, beklenen araç girişinin ve trafik hareketinin önerilen koridor tarafından değerlendirildiği bir fizibilite raporu sunma talimatı verdi, bu da gerilmenin zaten ağır aşırı yük ve sık trafik sıkışıklığına maruz kaldığını vurguladı.
Ayrıca NHAI'ya önemli jikle noktalarında ek dikkat dağıtıcı unsurlara duyulan ihtiyacı değerlendirmesi ve önümüzdeki günlerde bir plan sunması talimatı verdi.
Kirlilikle mücadele etmeye devam etmek için, NHAI ve Delhi'deki Belediye Şirketi'nden, otoyol boyunca yeşil kapağı sürdürmek ve genişletmek için koordinasyon içinde çalışmaları istendi.
Sirsa, Gururam Delhi otoyolunu başkentin yaşam çizgisi olarak adlandırdı ve açıklama, hava kirliliğini azaltmak için sorunsuz trafik akışının garantisinin en büyük öncelik olmaya devam ettiğini vurguladı.
Bu makale, metinde değişiklik yapmadan otomatik bir haber ajansı ile beslenmiştir.
Sirsa, Gururam Delhi otoyolunu denetler, trafik ve kirlilik kontrol önlemleri talep eder
Hava kalitesini artırmak için daha iyi bir toz kontrolü, trafik yönlendirmeleri ve yeşil kapağın genişlemesi çağrısında bulundu.
Açıklamaya göre, Sirsa, Delhi Kirlilik Kontrol Komitesi, Bayındırlık Bakanlığı, Hindistan Havaalanları Bölümü, Hindistan Ulusal Karayolları Otoritesi ve Delhi Taşımacılık Polisi'nden yetkililer eşlik etti.
Muayene sırasında bakan, trafik sıkışıklığına ve hava kirliliğine katkıda bulunan önemli problem alanlarını belirledi.
Flyover Mahiphalpur ve Rohtak-Chandigarh Flyover'daki sokak planlamasındaki hataları vurguladı, bu da sık sık darboğazlara yol açtı ve Shiv Murti Borsası ve Havaalanı gibi önemli şantiyelerde toz azaltma çabalarını kontrol etti.
Sirsa, kirlilik kontrol standartlarına uygun olmadığı konusunda endişelerini dile getirdi ve birkaç şantiyenin serbest bırakıldığını ve tozu kontrol etmek için su eksikliği olmadığını buldu.
Bakan, DPCC yetkililerine uygun toz kontrol önlemleri almayan geliştiricilere ve yüklenicilere karşı katı önlemler almaları talimatını verdi.
Sirsa, “Uygun sapmalar yoluyla daha sorunsuz trafik sağlayabilirsek, şantiyelerde toz kontrolünü uygulayabilir ve karayolu boyunca yeşil kapağı genişletebilirsek, Delhi'deki hava kalitesini önemli ölçüde artırabiliriz.” Dedi.
Shiv Murti borsasında bakan, NHAI ve PWD yetkililerine, beklenen araç girişinin ve trafik hareketinin önerilen koridor tarafından değerlendirildiği bir fizibilite raporu sunma talimatı verdi, bu da gerilmenin zaten ağır aşırı yük ve sık trafik sıkışıklığına maruz kaldığını vurguladı.
Ayrıca NHAI'ya önemli jikle noktalarında ek dikkat dağıtıcı unsurlara duyulan ihtiyacı değerlendirmesi ve önümüzdeki günlerde bir plan sunması talimatı verdi.
Kirlilikle mücadele etmeye devam etmek için, NHAI ve Delhi'deki Belediye Şirketi'nden, otoyol boyunca yeşil kapağı sürdürmek ve genişletmek için koordinasyon içinde çalışmaları istendi.
Sirsa, Gururam Delhi otoyolunu başkentin yaşam çizgisi olarak adlandırdı ve açıklama, hava kirliliğini azaltmak için sorunsuz trafik akışının garantisinin en büyük öncelik olmaya devam ettiğini vurguladı.
Bu makale, metinde değişiklik yapmadan otomatik bir haber ajansı ile beslenmiştir.